لم میخواهد

cheshm bastan

دلم میخواهد چشم هایم را ببندم
جدیدا..هرچقدر بیشتر نگاه میکنم ،
بیشتر دلم میخواهد چشم هایم را ببندم
هرچه بیشتر گوش میکنم
بیشتر دلم میخواهد دیگر نشنوم
آدمای این روزها خودشانم نمیدانند چی میخواهند از زندگی…..
نمیشود فهمیدشان…..نمی شود!



نظرات شما عزیزان:

احساس زخمی(علی)
ساعت22:05---20 آبان 1392
سلام....ممنون که به وبلاگم سر زدی...توی همون پستی که نظر دادی، یعنی: (یادته روز اول بهت گفتم....) یه پاسخ خوشگل برات گذاشتم...خوشحال میشم اگه بخونبش

احساس زخمی(علی)
ساعت23:38---18 آبان 1392
سلام...واقعا عالیه
هم مطالبش هم قالبش
خوش باشی
التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 18 / 8 / 1392برچسب:, | 18:0 | نویسنده : مرضیه |
  • نور زهرا
  • علی شش